Шукати

Гарантія та сервісне обслуговування

Вся продукція торгової марки (далі т.м.) Protherm, що поставляється ДП «Вайллант Група Україна», має декларації відповідності, екологічні висновки та дозволи на використання в Україні. Всі умови по гарантійним зобов’язанням і Сервісному Технічному Обслуговуванню на наше обладнання розроблено в відповідності до положень законів України: «Про захист прав споживачів», та постанов «Порядок гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів».

Авторизовані сервісні служби підтримують перед кінцевим споживачем гарантійні зобов’язання на обладнання, що поставляється ДП «Вайллант Група Україна», відповідно до укладених з ними договорів, надаючи разом з котлом повний комплект документації та вчасно заповнюючи його під час продажу і при першому введені в експлуатацію обладнання (заповнення гарантійного талону в Сервісній книжці).

Перше введення в експлуатацію обладнання т.м. Protherm мають право виконувати лише фахівці авторизованих сервісних служб. Гарантія не розповсюджується на котел введення в експлуатацію якого проводилося не авторизованою сервісною службою ДП «Вайллант група Україна».

Для отримання гарантії на котел Власнику необхідно викликати представника авторизованої сервісної служби для проведення пуско–налагоджувальних робіт і введення котла в експлуатацію.

Викликати фахівця потрібно тільки після повністю виконаного монтажу системи опалення та котла, з дотриманням всіх правил монтажу згідно ДБН та всіх вимог, вказаних в інструкції і сервісній книжці на котел, а також при наявності у власника котла всіх необхідних дозволів від державних інстанцій.

Відповідальність за наявність та отримання таких дозвільних документів на момент введення обладнання в експлуатацію несе Власник обладнання. За відсутності таких документів сервісний інженер не може виконати введення обладнання в експлуатацію та не несе відповідальності за можливі пошкодження обладнання, майна споживача і т.д.

Гарантія вважається не дійсною, якщо перше введення в експлуатацію обладнання т.м. Protherm було виконано Власником самостійно, або Сервісним інженером іншої сервісної служби, котра не має права на перше введення в експлуатацію від ДП «Вайллант група Україна».

Увага: Гарантія на обладнання не дійсна, якщо Гарантійний талон заповнено не повністю, не вірно, не чітко якщо є виправлення, відсутні необхідні підписи та печатки або загублена Сервісна книжка.